Den roliga månaden är här!


Yes! Idag är det den 1 December! Kan ni fatta att det snart är år 2011? Snart är julen påväg.
Det är bara 23 dagar kvar till julafton och 30 dagar kvar till nyårsafton, wiho! :)
Klockan 19:00 ska jag och min pappa till Pris Xtra för att köpa gott till klassfesten imorgon.
Det ska bli så himla kul. Den kommer vara i 3 timmar. 17:00 - 20:00. Tills dess hade jag tänkt
fixa en massa bloggdesigner till http://nuetenu.blogg.se sen så får ni rösta på vilken ni gillade bäst.
Jag bjuder på en gammal bild som Hana Sadeghi tog på mig:

Idag öppnade jag första luckan på min julkalender. Jag fick en High school musical kalender.
Jag brukar inte gilla chocklad men det här vart faktiskt gott. Jag gillar mest surt, mitt favorit!
Idag fyller min mormor år, jag har inte grattat henne. Får ta och göra det. Ska ringa henne snart.
Jag har varit i skolan idag. Det var inte så kul. Vi slutade 15:10. Vi hade SO, dans, matte, musik och studietid.
Jag var på bloggmöte i biblioteket kl. 15:30. Rachel och Vilma kom också. Så kul vi hade! ^^
Det ligger i Hallonbergens biblioteket. Precis när man kommer in så går man rakt fram och så är man framme.

Jag fick en massa lappar att dela ut angående blogg-mötet, det står såhär:
Vill du blogga med oss? Vi träffas på Onsdagar kl. 15:30 på Hallonbergens biblioteket.
Du som är 12-15 år har chansen att vara med och blogga om ung kultur och om vad som händer
i Hallonbergen-Sundbyberg-Stockholm. För mer information mejla: [email protected]
Jag skriver lite mer senare. Jag kan inte lova det men jag hoppas jag hinner :)
Just nu måste jag fixa design åt Lisa som jag inte känner och sen ska ju jag och pappa iväg till Pris Xtra.
Och sedan ska jag ju fortsätta skriva i min bok. Förresten, du som inte trodde jag hade skrivit boken och
kallade mig en massa dåliga saker. Du kan dra åt helvete. Allt jag skriver på bloggen är sant.

Postat av: Sara - Only me

sv. jaha :)

själv tar man det lugnt!

va gör du sötis? ;d

2010-12-01 @ 18:38:38
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: M.

sv; jaha, okej :).



btw, var gärna med i veckans blogg, i min blogg! :D

2010-12-01 @ 19:25:11
URL: http://starshinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Tack :D

Jag känner igen dig, du bor i Solna va?

2010-12-01 @ 20:10:34
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0