Klassfest.

Hej, mitt första inlägg för idag!

Ni undrar säkert varför också. Jo för att jag har varit upptagen med att köpa saker inför klassfesten.
Det var riktigt kul. Det kommer komma ut bilder på facebook som jag kommer lägga ut här senare.
Ville, som inte går i vår klass kom fastän han inte fick komma. Och ingen vuxen märkte.
Han fick vara med oss i två timmar. Kan ni fatta vilken tur han har? hoppas ingen skvallrar.
För det var riktigt kul med honom på partyt. Det vart en massa känslor som steg fram.
Och nu vet vi vem min sötnos gillar och vem min andra sötnos gillar. Nån av er läsare som:
Har förslag på vad man kan göra när två stycken gillar en kille? ;)
Idag har jag fått en massa söta kommentarer och så har jag haft 24 besökare.
Inte så himla mycket men nåt är det i alla fall. Vissa har inte ens 4 besökare, vilket är synd.
På klassfesten blev det sanning/konka, dans, limbo och dansstopp. Det var bara 14 stycken från
klassen som kunde komma. Lisa, Sophie, Hanna L, Hanna R, Therése, Alexandra, Linnéa, Elin,
Jenny, Ylva, Fredrik, Josephine, Sanna och jag. Vi är faktiskt 24 i klassen så det var lite synd
att dem andra inte kunde komma. Nästa klassfest har vi inte förens Augusti 2011 så synd för dem.. /:
Lava kunde inte komma för hon ville gå på sin basketträning istället, Ida kunde inte komma för att hon
hade dans och Elize kunde inte komma för att hon hade gymnastik. Jag vet inte varför dem andra inte
kunde komma. Det var bara Elize, Ida och Lava som berättade varför dem inte kunde. I alla fall så
hämtade min storebror och min lillasyster mig från klassfesten som var mellan 17:00-20:00.
Vad hade jag på klassfesten? Pastasallad, chips, lösgodis, gifflar och läsk :)
Nu orkar jag inte skriva mer. Har ont i magen. Ska ta och duscha om en halvtimme.
KYSSAR SÅ LÄNGE!♥

Postat av: Anonym

kika in imorgon då lägger jag ut information angående modellandet :D

2010-12-02 @ 20:34:28
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0