Tidsinställt - Nu har vi börjat.

Detta är ett tidsinställt inlägg!

Jag sitter i klassrummet just nu. Det är Fredag. Så himla mysigt. Nu ska man ha det kul ikväll!
Gårdagen var sjukt bra med klassfesten och allt som sagt. Alla pratar om den (:
Idag har vi dans, det är så himla tråkigt. Jag börjar bli intresserad av bild och form.
Funderar på att söka in inför bild och form nästa år. Eller musik och sång. Teater och dans är
så himla tråkigt. Jag vill bara sova varje teater och dans lektion. Förutom när vi kör lekar på
teatern. Då så vill man ju vara med. Det drar fram så många känslor. Klockan är 08:30 just nu.
Nästa vecka så hoppas jag att jag blir sjuk för jag vill inte gå med till Globen. Jag vill inte vara med
på julshowen. Det är så himla tråkigt. Som sagt funderar jag på musik och sång eller bild och form..
Jag vet att ni alla mina klasskamrater kommer sakna mig menmen.. /: nej jag skojar bara.
Eller jag skojar inte om att jag ska börja bild och form eller musik och sång. Jag skojar om att alla
kommer sakna mig. Ingen kommer sakna mig. Jag kommer ju endå träffa dem varje dag i skolan.
Modeller: Pepparkakan Miranda och vaniljsåsen Lena Yousif :)♥
Fotograf: Maria Bästa Bieber Lover.. (NOT)

Jag kan inte öppna 3ans julkalender idag för min lillasyster åt upp alla mina igår.
JAG ÄR SÅ JÄVLA PISS OFF PÅ HENNE JUST NU! JAG SA TILL MAMMA OCH PAPPA.. /:
Jag vill inte ha en ny men jag hatar henne för att hon åt upp dem, hon kunde frågat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0