Miranda svarar ^^ :)

Kan du göra fler videoinlägg?
- Ja visst kan jag det. Men jag brukar inte ens göra videoinlägg så ''fler'' behöver inte finnas med!
Kollar du på Idol 2010 varje Fredag?
- Nej det gör jag inte. Jag är inte så förtjust i Idol. Det var längesen jag tittade.
Hur många besökare har du?
- Eftersom att bloggen är nystartad så har jag bara runt 40-50 varje dag.
Tar du alltid bort dumma kommentarer som du får?
- Ja det gör jag. Eller en del. Det beror på hur dumma kommentarerna är.
Vad brukar du oftast göra på Fredag och Lördag kvällarna?
- Jag brukar mysa med familjen, gå hem till några kusiner, sitta inne på datorn och massa annat kul!
Vilken skola går du i? är skolan bra?
- Jag går i Kulturamaskola. En skola för såna som gillar att sjunga, dansa, spela teater och rita.
Ja. Enligt mig är skolan bra. Den är super mega bra. Men jag skulle vilja gå i en annan klass.. /:
Hur är det att gå i en skola där man oftas hör folk sjunga? är det inte störande?
- Det känns bra. Nej, det är inte störande. Jag är en själv en av dem som brukar sjunga hela tiden.
Hur beskriver du din klädstil?
- Inspirerad av andra, men endå min helt egna stil. Jag har oftast dem senaste kläderna.
Är du alltid dig själv? om inte, varför är du inte det?
- Jag brukar vara mig själv. Men ibland så inte. Eftersom att det är kul att pröva på att vara nån annan.
Är det roligast att blogga om din vardag eller om mode?
- Jag gillar mest att skriva om min vardag. Men det är inte vad jag gillar utan det är vad dem som
besöker min blogg och kommenterar gillar. Det är ju ni som läser den så ni bestämmer vad jag ska skriva om.
Du röstar ju galet på Olle, om han åkte ut vem skulle du rösta på då? Jay eller Minnah?
- Jag skulle rösta på Jay. Först och främst gillar jag ju hans röst och så tycker jag hans namn är coolt.
Vill du satsa på bloggen när du blir äldre tror du? eller hade du tänkt dig nåt annat?
- Ja jag vill satsa på bloggen när jag blir äldre. Jag hade tänkt mig nåt annat men det får väll vänta
tills jag tappar blogglusten. Annars skulle jag vilja bli modell, låtskrivare eller skådespelare.
Vad använder du för deodorant?
- Aroma Therapy Deodorant!
Hur lång är du på ett ungefär?
- Haha. Jag vet inte ens min riktiga längd så på ett ungefär är jag 162 cm lång.
Jag går också i musikklass! :) tycker du att det är kul?
- Vad trevligt. Då har vi nåt gemensamt i alla fall. Ja, jag tycker det är härligt och kul.
Hur många besökare har du?
- Eftersom att bloggen är nystartad så har jag runt 40-50.
Gör du nåt speciellt under dagarna?
- Ja. Jag håller faktiskt på skriva en helt egen bok om mitt liv och tips för tonårstjejer.
Varför bloggar du och hur länge har du bloggat?
- Jag bloggar för att skriva av mig. Jag vill att folk får läsa vad jag går igenom varje dag.
Min första blogg som hette Mirandasdagbok och blev raderad av nån idiot skapade jag redan 2009.
Tycker du ditt liv är tillräckligt intressant för att skriva om det?
- Ja. Allt i mitt liv är intressant. Jag gör en massa under dagarna som ni säkert skulle vilja veta vad.
Men jag får inte avslöja för mycket annars kommer ni vilja ha mer och mer och mer.. /:
Hur privata frågor svarar du på?
- Det avgör jag när jag får den privata frågan.
Har du färgat håret eller slingrat det någon gång?
- Jag har inte färgat det men slingat det gjorde jag när jag gick i trean. Jag skaffade 20 röda slingor.
Har ni nån mer fråga så är det bara att fråga på i detta inlägget, /KYSSAR♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0