Facebook-beroende, oupsi!

En del av er kanske inte visste att jag är facebook beroende. Min bror inaktiverade mitt konto men så håller
jag på aktivera det hela tiden men jag inaktiverar det igen såklart eftersom jag vill inte att han blir arg.
Han vill inte att jag ska ha facebook för jag är för ung. Facebook är trots allt från 13 åringar och jag är 12.
Men nästa år den 31 Augusti 2011 så blir jag tonåring! det ska bli så kul. Jag har redan fått min present av
mamma och pappa. Eller det beror på om jag kommer in. Jag ska på Julias camp läger, det är inte säkert
att man kommer in men det kostar 4500 och mina föräldrar sa att dem ska betala om jag får en plats :)
så jag har verkligen fått den bästa presenten!♥ det kommer komma kända stylister och artister, kul!
Är du intresserad av Julias Camp? LÄS MER HÄR.

Postat av: FÄLé GOT THA POWER

k bry.

2010-11-28 @ 05:56:18
URL: http://kramdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0