Idag har jag..?

Hej allihopa!

Idag har jag varit i skolan. Jag hade bara fyra lektioner. Mentorstid, studietid, sång och teater ;)
På riktigt skulle jag också på extra matte idag klockan 15:30 men jag glömde bort. Dumma mig!
Jag glömde bort den för två veckor sen också. Men förra veckan var jag där. Om ni undrar varför
jag går på extra matte är det för att jag vill, ingen tvingar mig. Jag vill lära mig mer matte.
På Torsdag har vi klassfest och matteprov. Klassfesten ska bli sjukt rolig att gå på men matteprovet
är jag lite orolig för. Förresten kanske vi ska sjunga singstar på klassfesten. Det är ju skitkul!♥
Jag gick in på den här sidan och skickade ett mejl angående att jag vill bli modell för en dag.
En kompis i min skola som heter Sanja tipsade. Hon sa att det var gratis men en personal sa att det
kostade 835:- kronor för en hel dag i studion. Jag fattade ingenting. Idag när jag var påväg för att
hämta min lillasyster mötte jag på trollet Alicia :P hon tog mitt örhänge och slängde det åt mig och sen
så kastade hon sig och mig i snön så att mina byxor och strumpor blev blöta. Min hand blev dessutom
väldigt röd. Den hade tappat bort känseln. Och så hade mina tår tappat bort känseln. Det var sjukt!
I alla fall så var också Ellinor med. Hon fick inte vara med. Stackars henne -.-'' HEHE XD
Pepparkakan: Miranda (jag)
Vaniljsåsen: Lena (bästa kompis - http://mariaolena.blogg.se)

Postat av: Emelie

Mysig bild!! =D



SV: åh fett kul!! =D

2010-11-29 @ 17:32:12
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: ...

Det är inte säkert att vi ks asjunga singstar!!xD

2010-11-30 @ 17:50:25
Postat av: Anonym

Det är inte säkert att vi ks asjunga singstar!!xD

2010-11-30 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0