Min dag och ett recept.

Hej alla söta, vackra och mest underbaraste besökarna i hela världen!

Idag har min skoldag varit helt okej. Faktume är att hela min dag har varit helt okej.
Det har varit sjukt roligt idag. Min älskling Lava och jag har blivit vänner. Nämde jag det?
Vår vaktmästare i skolan fick knipsa upp mitt skåp, för åttonde gången för att jag glömde nyckeln i skåpet.
Det var ju väldigt smart av mig. Men tack till Laura som räddade mig genom att låna mig ett lås. Älskar dig!♥
Jag sitter inne på msn just nu och chattar lite. Jag läser dessutom en massa bloggar och så kommenterar jag.
Idag så läste vi upp mitt manus som jag hade skrivit på teatern. Apropå manus, jag ska skriva ett nu.
Carina, min teater lärare bad mig fortsätta skriva eftersom att jag är så ''duktig'' :) Imorgon har jag
dans i Kulturcentrum klockan 17:00 så jag är nog hemma vid 18:00 tiden. Så då vet ni vart jag befinner
mig ifall jag inte bloggar. Jag har bara haft 25 besökare hittils. Men det är nog för att jag inte bloggar så
mycket och då försvinner dem. Apropå besökare hade jag 65 stycken igår. Nice huh? Jag åt youghurt-sallad
för några minuter sen. Jag gjorde den själv. Här kommer receptet:
♥ Yoghurt ♥ Gurka ♥ Tomat ♥ Salt
Hur gör man när man ska fixa salladen?
1. Ta en skål och lägg den vid sidan om dig. Ta dessutom en skärbräda.
1. Du började med att skära tomat och gurka i små bitar.
2. När du har gjort det lägger du yoghurt över.
3. Sen lägger du på lite salt, inte överdrivet, och sen blandar du och sen är det klart.

P.S - Idag räknade jag ut att jag har 44 kusiner sammanlagt. I have a big family! ;)

Postat av: Anniese ♥ Annichans blogg

Sv; Jag mår bara bra, bloggar lite också ♥

2010-11-30 @ 19:33:27
URL: http://anniese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0